Trudny klient - czyli jak sobie poradzić z obsługą trudnego klienta

450 PLN

Zdjęcia:

Firma: BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-875
Ulica: Krakowska 5 lok. 201
E-mail: rafal.kurhan@bik.edu.pl
Telefon: 857440064
Strona WWW: www.bik.edu.pl
   
dodano: 2019.01.22
ważne do: 2024.07.21

Szczegóły ogłoszenia:

Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się obsługą klienta,reklamacjami, pracownicy działu 
handlowego, przedstawiciele handlowi, pracownicy instytucji obsługujących klientów, osoby 
zainteresowane rozwojem umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta. 

Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych: 

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=278921 

Szkolenie odbędzie się w terminie 08.02.2019r. w godz. 9:00-16:00. 
Cena szkolenia wynosi 450zł brutto za osobę.* 

Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok. 

*warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny