Trudny klient - czyli jak sobie poradzić z obsługą trudnego klienta
450
PLN
Firma: | BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz |
---|---|
Miejscowość: | Białystok |
Kod pocztowy: | 15-875 |
Ulica: | Krakowska 5 lok. 201 |
E-mail: | rafal.kurhan@bik.edu.pl |
Telefon: | 857440064 |
Strona WWW: | www.bik.edu.pl |
dodano: | 2019.01.22 |
ważne do: | 2024.07.21 |
Szczegóły ogłoszenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się obsługą klienta,reklamacjami, pracownicy działu
handlowego, przedstawiciele handlowi, pracownicy instytucji obsługujących klientów, osoby
zainteresowane rozwojem umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta.
Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=278921
Szkolenie odbędzie się w terminie 08.02.2019r. w godz. 9:00-16:00.
Cena szkolenia wynosi 450zł brutto za osobę.*
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok.
*warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny
handlowego, przedstawiciele handlowi, pracownicy instytucji obsługujących klientów, osoby
zainteresowane rozwojem umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta.
Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=278921
Szkolenie odbędzie się w terminie 08.02.2019r. w godz. 9:00-16:00.
Cena szkolenia wynosi 450zł brutto za osobę.*
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok.
*warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny