Ogłoszenie:
Komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta
450
PLN
Szczegóły ogłoszenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane
z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę
w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną i mailową obsługą
klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta).
Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=257946
Szkolenie odbędzie się w terminie 18.12.2018r. w godz. 9:00-17:00.
Cena szkolenia wynosi 450zł netto za osobę.*
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok.
*warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny
z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę
w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną i mailową obsługą
klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta).
Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=257946
Szkolenie odbędzie się w terminie 18.12.2018r. w godz. 9:00-17:00.
Cena szkolenia wynosi 450zł netto za osobę.*
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy BIK Edukacja Krzysztof Kundziewicz ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok.
*warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny
Kontakt
ul. Krakowska 5 lok. 201, 15-875 Białystok
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się: