Asystent Managera (organizacja i sprzedaż konferencji)
Szczegóły ogłoszenia:
MoneyCon – przedsięwzięcie, w ramach którego organizujemy konferencje, szkolenia oraz warsztaty. Pod jego nazwą kryje się przede wszystkim tematyka finansowa i wszystko co z nią związane. Poruszane i omawiane są najnowsze oraz aktualnie najbardziej pożądane tematy. SW Konferencje Sp. z o. o. SK od 14 lat organizuje największe na polskim rynku konferencje gromadzące co roku około 5 tys.
Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Asystent Managera
(organizacja i sprzedaż konferencji)
miejsce pracy: Warszawa
Przykładowe zadania:
- organizowacja konferencji o tematyce finansowej,
- kreatywne pozyskiwanie sponsorów, partnerów na konferencje,
- promocja projektów w mediach i Internecie,
- kontakt z pokonferencyjny firmami,
- koordynacja wszystkich działań podczas trwania konferencji.
Wymagania:
- umiejętność organizacji czasu pracy,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.30,
- zaangażowanie, wysoka motywacja,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
- chęć dążenia do celu, realizowania wyznaczonych zadań.
Oferujemy:
- stopniowe wprowadzenie w obowiązki pod opieką Managera,
- przyjemna praca w młodym, prężnie rozwijającym się zespole,
- możliwość dużego awansu w ramach projektu,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji
(CV oraz + list motywacyjny) na adres:
Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 pozycja 883).