Szczegóły ogłoszenia:
Grupa ContactHouse.pl poszukuje ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
LIDER ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
Obowiązki:
- Efektywne prowadzenie zespołu sprzedażowego
- Rekrutacja nowych członków do zespołu
- Rozwój kompetencji pracowników (motywowanie, coaching, tworzenie planów rozwojowych)
- Realizacja założonych celów
Oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołu (najlepiej sprzedażowego)
- Zaangażowania i nastawienia na cel
- Umiejętności prowadzenia szkoleń
Oferujemy:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe i premiowe
- Przyjazną atmosferę
- Pakiet benefitów po okresie próbnym
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji przez portal
W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."