Dzisiaj jest: 1.5.2024, imieniny: Józefa, Lubomira, Ramony
Ogłoszenie:

Specjalista. ds Obsługi Klienta- sprzedaż, zdalnie

dodano: 2021.10.26 ważne do: 2024.10.03 wyświetleń: 1555
Szczegóły ogłoszenia:
Grupa Contact House to innowacyjne centrum kontaktu świadczące kompleksowe oraz specjalistyczne usługi Call&Contact Center.
 
Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego, jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!


Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutacje na wiele projektów sprzedażowych na stanowisko:
Agent/Specjalista ds. obsługi Klienta

 
Twoje obowiązki na tym stanowisku to:
  • Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów i sprzedaż (stali klienci oraz tzw. "ciepła baza")
  • Doradzanie klientom - dopasowanie oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i budowanie pozytywnych relacji
  • Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi telefonicznej

Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką, jeżeli:
  • Jesteś komunikatywny/a i lubisz rozmawiać z ludźmi
  • Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów
  • Profesjonalnie podchodzisz do pracy, a swoje obowiązki wykonujesz rzetelnie
  • Czujesz, że drzemie w Tobie potencjał sprzedażowy
  • Chcesz pracować zdalnie
  • Masz stały dostęp do komputera i internetu
  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży przez telefon lub w kontakcie z klientem, ale nie jest to warunek konieczny
Z naszej strony proponujemy:
  • Wynagrodzenie  (gwarantowana podstawa oraz dodatkowe premie i prowizje od wyników)
  • Tygodniowe rozliczenie = wypłatę dostajesz raz w tygodniu!
  • Umowa o pracę po 3 miesiącach współpracy
  • Możliwość pracy zdalnej niezależnie gdzie mieszkasz lub praca stacjonarnie w atrakcyjnym biurze w jednej z 7 lokalizacji w Polsce 
  • Możliwa rekrutacja i szkolenia w formie online
  • Profesjonalne szkolenia prowadzone przed doświadczonych Trenerów Sprzedaży, stałe coachingi i rozwój kompetencji
  • Partnerską atmosferę współpracy oraz stałe wsparcie Lidera Zespołu na każdym etapie
  • Jasna ścieżka kariery i awansu: możliwość awansu na Lidera, Managera, Trenera lub Kontrolera jakości
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
  • Sezonowe wyjazdy integracyjne (lato w Sopocie, kulig w Zakopanem, żaglówki w Giżycku)
  • Dodatkowe: kursy językowe, bony zakupowe, prezenty na święta


Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj!
Wyślij do nas swoje CV już teraz olga@fluentcall.com
Kontakt
Contact House
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Aktualności Archiwum aktualności
Polecane