Ogłoszenie:
Lider zespołu ds obsługi klienta i budowania relacji
Szczegóły ogłoszenia:
Opis pracy:
Rekrutujemy dla TimeTax, który od 2006 roku wspiera swoich Klientów, którzy pracują za granicą.
TimeTax pozyskuje świadczenia rodzinne i rozliczenie podatku dochodowego z 7 krajów Europy. Rozwija swoje umiejętności, zdobywa doświadczenie, po to by dać Klientowi pewność, poprawności rozliczenia i czas, który zamiast nad administracyjnymi formalnościami może spędzić z najbliższymi. Dla Klienta współpraca z TimeTax to gwarancja spokoju i rzetelnego załatwienia wszelkich spraw formalno-prawnych.
Dowiedz się więcej o TimeTax – http://www.timetax.pl
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU TimeTax jako…
LIDER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA i BUDOWANIA RELACJI
Lider Zespołu współdziała w grupie i podejmuje działania konieczne do osiągnięcia wspólnych celów. Odpowiada za wyniki i organizację pracy Działu Obsługi Klienta (DzOK) oraz budowanie relacji z kluczowymi Klientami. Dba o dobrą atmosferę w zespole. Posiada znajomość branży i oferty produktowej. Jest osobą, która nadaje kierunek myśleniu, a następnie działaniu.
Wymagania:
aplikację pamiętaj o przesłaniu CV (możesz to zrobić w 3 kroku
formularza). Aktualne CV jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.
Rekrutujemy dla TimeTax, który od 2006 roku wspiera swoich Klientów, którzy pracują za granicą.
TimeTax pozyskuje świadczenia rodzinne i rozliczenie podatku dochodowego z 7 krajów Europy. Rozwija swoje umiejętności, zdobywa doświadczenie, po to by dać Klientowi pewność, poprawności rozliczenia i czas, który zamiast nad administracyjnymi formalnościami może spędzić z najbliższymi. Dla Klienta współpraca z TimeTax to gwarancja spokoju i rzetelnego załatwienia wszelkich spraw formalno-prawnych.
Dowiedz się więcej o TimeTax – http://www.timetax.pl
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU TimeTax jako…
LIDER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA i BUDOWANIA RELACJI
Lider Zespołu współdziała w grupie i podejmuje działania konieczne do osiągnięcia wspólnych celów. Odpowiada za wyniki i organizację pracy Działu Obsługi Klienta (DzOK) oraz budowanie relacji z kluczowymi Klientami. Dba o dobrą atmosferę w zespole. Posiada znajomość branży i oferty produktowej. Jest osobą, która nadaje kierunek myśleniu, a następnie działaniu.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (team lider, menadżer sprzedaży),
- umiejętności liderskie i menadżerskie pozwalające na efektywną pracę zarówno z ludźmi jak i liczbami,
- umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania, gotowość do nauki,
- staranność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- biegła znajomość MS Excel,
- prawo jazdy kat. B.
- etyka w działaniu,
- asertywność,
- zarządzanie sobą w czasie,
- inteligencja emocjonalna,
- umiejętność podejmowanie decyzji,
- umiejętność wyznaczania celów,
- efektywność w działaniu,
- kreatywność,
- posiadanie wizji i umiejętność inspirowania zespołu DzOK,
- prowadzenia zebrań, szkoleń i mitingów motywacyjnych dla DzOK,
- komunikacji: słuchanie, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie,
- analizowania liczb/statystyk,
- monitorowania i kontrolowania wyników DzOK,
- rozwiązywania konfliktów,
- wdrażania strategii sprzedaży i rozwoju w kontekście współpracy z Zarządem.
- znajomość branży podatkowej/finansowej lub gotowość do jej poznania,
- języki obce (angielski, niemiecki i inne) na poziomie komunikatywnym
- wykształcenie kierunkowe – ekonomiczne, zarządzanie.
aplikację pamiętaj o przesłaniu CV (możesz to zrobić w 3 kroku
formularza). Aktualne CV jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.
Oferujemy:
- stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
- pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych.
- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
- współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
- program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
- coaching i mentoring dla liderów,
- atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
- pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespołem DzOK,
- nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
- atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.
Kontakt
Opole
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się: