Dzisiaj jest: 28.4.2024, imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa
Ogłoszenie:

Lider zespołu ds obsługi klienta i budowania relacji

dodano: 2022.07.08 ważne do: 2024.08.07 wyświetleń: 1181
Szczegóły ogłoszenia:
Opis pracy:
Rekrutujemy dla TimeTax, który od 2006 roku wspiera swoich Klientów, którzy pracują za granicą.
TimeTax pozyskuje świadczenia rodzinne i rozliczenie podatku dochodowego z 7 krajów Europy. Rozwija swoje umiejętności, zdobywa doświadczenie, po to by dać Klientowi pewność, poprawności rozliczenia i czas, który zamiast nad administracyjnymi formalnościami może spędzić z najbliższymi. Dla Klienta współpraca z TimeTax to gwarancja spokoju i rzetelnego załatwienia wszelkich spraw formalno-prawnych.
Dowiedz się więcej o TimeTax – http://www.timetax.pl
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU TimeTax jako…
LIDER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA i BUDOWANIA RELACJI
Lider Zespołu współdziała w grupie i podejmuje działania konieczne do osiągnięcia wspólnych celów. Odpowiada za wyniki i organizację pracy Działu Obsługi Klienta (DzOK) oraz budowanie relacji z kluczowymi Klientami. Dba o dobrą atmosferę w zespole. Posiada znajomość branży i oferty produktowej. Jest osobą, która nadaje kierunek myśleniu, a następnie działaniu.
Wymagania:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (team lider, menadżer sprzedaży),
  • umiejętności liderskie i menadżerskie pozwalające na efektywną pracę zarówno z ludźmi jak i liczbami,
  • umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania, gotowość do nauki,
  • staranność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • biegła znajomość MS Excel,
  • prawo jazdy kat. B.
BĘDĄ CI POTRZEBNE KOMPETENCJE LIDERA:
  • etyka w działaniu,
  • asertywność,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • inteligencja emocjonalna,
  • umiejętność podejmowanie decyzji,
  • umiejętność wyznaczania celów,
  • efektywność w działaniu,
  • kreatywność,
  • posiadanie wizji i umiejętność inspirowania zespołu DzOK,
  • prowadzenia zebrań, szkoleń i mitingów motywacyjnych dla DzOK,
  • komunikacji: słuchanie, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie,
  • analizowania liczb/statystyk,
  • monitorowania i kontrolowania wyników DzOK,
  • rozwiązywania konfliktów,
  • wdrażania strategii sprzedaży i rozwoju w kontekście współpracy z Zarządem.
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość branży podatkowej/finansowej lub gotowość do jej poznania,
  • języki obce (angielski, niemiecki i inne) na poziomie komunikatywnym
  • wykształcenie kierunkowe – ekonomiczne, zarządzanie.
Przesyłając
aplikację pamiętaj o przesłaniu CV (możesz to zrobić w 3 kroku
formularza). Aktualne CV jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.
Oferujemy:
  • stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
  • pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych.
  • pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
  • współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
  • program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
  • coaching i mentoring dla liderów,
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
  • pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespołem DzOK,
  • nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
  • atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.
Kontakt
time2work Sp. z o.o.
Opole ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Aktualności Archiwum aktualności
Polecane